onsdag 4. mars 2009

Ny Blogg Bakgrunn

Nå har jeg brukt hele kveld på å få den rette bakgrunnen og nå er jeg veldig fornøyd.
Jeg har prøvd og feilet tusen ganger men tilslutt så gikk det:o)
Å velge ut ett var ikke lett .Jeg kikket rundt omkring på nettet og der var det mye fint. Men, når jeg fant denne så visste jeg at jeg hadde funnet den rette. Min kjære samboer prøvde også å hjelpe meg, jeg fikk t.o.m se Frustrerte fruer ikveld takket være han;0)

Nå er jeg ferdig med utformingen av bloggen min, så nå er det strikking og kanskje noe kakebaking i tiden fremover;o)

Ha en fortsatt god uke

3 Comments:

Filippa said...

Så bra at du har funnet ut hvordan du lager bakgrunn, da kan du kanskje lære meg det også ;-)

Anonym said...

Prøvde å hjelpe.... Hmmmmm! Javel ;) Bra ble det!

SR

Anonym said...

Hei :) Har du lyst å forklare hvordan du fikk til å endre bakgrunnen din? Jeg er inne på Final Sense siden, men klarer ikke gå bakgrunnen inn på min blogg.. :)

Legg inn en kommentar

Legg gjerne en liten kommentar, for da blir jeg veldig glad:)