lørdag 5. desember 2009

Endelig Desember :o)

Nå er det Desember igjen, den tiden der familien er samlet, tiden for julebakst, tiden for masse god julemat, tiden for julebrus, tiden for juleverksted, tiden for masse god julemusikk, tiden for juleshopping og kanskje stress for enkelte;o)

Her er årets julekalender, alle har fått kalender til og med meg:o)

1. desember fikk jeg av min kjære mann en isskraper med børste til bilen min
2. desember fikk jeg av min skjønne mann et refleks dyr
3. desember fikk jeg av min kjære samboer et kjempe lekker armbånd
4. desember fikk jeg av min kjæreste noe dill til scrappingen min
og idag fikk jeg en lommevarmer siden jeg alltid er så kald :o)

Idag har vært en lang dag i kirken. Andreas sang med koret fra Bleiker, Nikita sang med ungdomskoret fra kulturskolen og Henrik og Helene spilte fiolin sammen med junior orkesteret.
Alle fire var dyktig som vanlig og jeg er like stolt som vanlig:o)

0 Comments:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne en liten kommentar, for da blir jeg veldig glad:)