søndag 7. februar 2010

Blir det kjole på meg


Her er en kjole som jeg fant inne på Garnstudio sine sider. Jeg syns denne er sååå fin at jeg tenkte at dette skulle jeg prøve:-)
Er ikke denne fin???
På fredag når jeg kjørte hjem fra jobb så begynte bilen min å riste noe sååå forferdelig. Jeg ble så redd at jeg måtte ringe min mann for råd. Men, jeg hadde ikke tåmodighet til å vente på at han skulle komme hjem fra jobb, så jeg kjørte direkte til Møllers Dekk. Han som jobbet der sa at jeg hadde en engel som passet på meg. Det ene bak hjulet var sekunder på å eksplodere. Da var det bare å kjøpe to nye dekk.
Etter litt action i hverdagen tok jeg meg en liten kjøretur til garn forretningen på Slemmestad. Der fikk jeg kjøpt garn til kjolen min. Hun som jobbet der var kjempe koselig, ei dame som virkelig har service innstilling.
På lørdag så lagde jeg 6 liter med vaffelrøre og en brownies kake for jeg skulle nemmelig stå kiosk vakt i askerhallen. Det var Nordisk Mesterskap i kunstløp. Men, det var så mye vaffel røre og kaker i hallen at vi fikk ikke startet på det jeg hadde tatt med. Så idag etter frokost fikk jeg gjort litt husarbeid før den store vaffel stekingen. Dere skulle ha sett den haugen med vafler. Barna ventet lenge i spenning for å kaste seg i vaflene, men de måtte dele vaflene med Nora, Frida, Bente og Vibeke. Så vi stappet magene fullt med vafler at vi hadde ikke middag før på kvelden. Men, tror at alle var fornøyd. Og vi har fortsatt en kjempe lass.
Håper at alle har hatt en fin helg og ønsker alle en krativ uke:o)

2 Comments:

Kine Veronica said...

Så fin kjole...! Må si du har blitt kjempe flink til å strikke nå :) *misunnelig* skal prøve meg på litt større prosjekter etterhvert selv, må bare finne noe jeg virkelig har lyst på :) hehe

Tone said...

Kjempefin kjole Davina:)

Legg inn en kommentar

Legg gjerne en liten kommentar, for da blir jeg veldig glad:)