fredag 24. september 2010

Art Connection

Jeg fant en meget spennende butikk i Oslo, her selger de bling bling til nice price. Altså da mener jeg edel steiner som diamanter, safir, smaragd, topas, ametyst ect, ect... Service'n er topp og jeg hadde problemer med å kommer meg ut av butikken. Her er butikken min for fremtiden og her kan man handle for god samvittighet uten å bli økonomisk ruinert;-)

Endelig er det fredag og nå kan jeg hvile, kroppen min er fortsatt mørbanket etter å ha testet trappe trinnene utenfor Oslo S:-) ingen skader og ingen skrubb sår bare en sår kropp. Jeg har ikke fått gjort noe særlig håndarbeid i det siste men det kommer vell etterhvert når huset er på plass. Vi holder fortsatt på med huset, never ending story;-) men en vakker dag og jeg ser faktisk lyset i tunnelen;-)

Nå tar jeg kvelden, så ha en riktig god fredags kveld alle sammen:-)
Published with Blogger-droid v1.5.9

0 Comments:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne en liten kommentar, for da blir jeg veldig glad:)