fredag 9. september 2011


Fant ut at jeg ville legge ut bilder av sølvfatene mine. Det var ikke så mange år siden jeg sa; jeg kommer aldri til å ha sølv ting ståendes fremme:) Men, nå ... jeg for tydligvis ikke nok;) Neida, nå begynner jeg å bli fornøyd. Det jeg mangler nå er egentlig bordlampe og gulvlampe i sølv. De jeg har funnet har kostet en formue og jeg liker ikke å betale mer enn det jeg må;) Så kanskje endag finner jeg det jeg ønsker meg på salg.


Uken her har jeg bakt endel muffinser, ene kvelden bakte jeg eplemuffinser og det smakte helt fantastisk:) Etter all treningen uken før så følte jeg at jeg trengte litt kalorier. Kvelden etter bakte jeg lunsj/middagsmuffinser. Nikita skulle på tur sammen med undomsskolen og de hadde fått beskjed om å ta med seg alle måltider. Da tenkte jeg at istedenfor å lage nistepakker så kunne Nikita få noe mer spennende. Jeg ble nesten imponert over meg selv. Jeg lagte muffinsrøre og hadde bacon, mais, løk, vårløk, ost og masse oregano. Dette kan anbefales, disse var skam gode:)


Men, nå går jeg tom for støm, så jeg få ønske alle en riktig god helg:)





Published with Blogger-droid v1.6.5

2 Comments:

Anonym said...

Hei, det var ikke småtterier! Ser veldig fint ut. Ta godt vare på alt det der. Må pusse ofte! Brynjulf.

Unknown said...

Jeg er kjempe fornøyd med fatene mine:)Tørke støv tar bare 5 min men det tar lengre tid for å starte med å tørke støv;)

Masse klemmer til deg fra meg :)

Legg inn en kommentar

Legg gjerne en liten kommentar, for da blir jeg veldig glad:)