tirsdag 19. januar 2016

Hva er det jeg driver med....


Jeg var super duper flink forrige uke,og den største gleden for meg var at jeg gikk ut uten å måtte gå igjennom den dørstokkmila som jeg har hatt tidligere :)

Så begynte jeg å tenke, som ikke kler meg :) hihi :) Hvorfor er de fleste øktene på Crossfit med jentenavn, jeg måtte Google. Og svaret er på bildet ovenfor. Hmmm litt merkelige tanker han har, hihi :) Hva med meg da, jeg som ligger der, skal jeg tenke å nå har Cindy tatt meg, æsj :) hihi :)

Så hva er det jeg driver med, jeg drar på Crossfit to ganger i uken og føler at det er en nær døden opplevelse og når jeg kommer hjem så gleder jeg meg til neste time. Jeg er sååå fornøyd med at jeg overlevde og gleder meg. Hva er det som gjør at jeg liker denne type pining? Det har sikkert klikket for meg :) :)


Ønsker alle en riktig fin tirsdag :)


Klem fra meg til deg :)

http://bloggurat.net/minblogg/registrere/ec0f290c561e66eece7c561baec8636b4ebe84d6

E475FD81-A54E-490E-88D3D42ADEEA0225-6BAE7864-6F97-4BB3-B5655ECA52AFAF6E


0 Comments:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne en liten kommentar, for da blir jeg veldig glad:)