søndag 31. januar 2010

I går ble jeg 30 år.


Jeg fikk en diamant ring av minn mann. Men,jeg fikk så mye fint. Jeg fikk alt fra Tender poison perfyme av min søster, håndlaget armbånder av gull av min mor, masse hudpleieprodukter+rynke krem og mye mye mer. Og jeg sier igjen, tusen takk!
Vi startet dagen med en kjempe frokost med masse gaver fra barna og resten av familien. Så tok vi en "liten" tur med limousinen. Møtte en fantastisk flink fotograf som tok masse flotte bilder av oss i bilen og han kjørte etter oss. Skulle tro at vi var kjendisser og vi hadde papartsien etter oss;o)
Festen startet klokken seks, der alle fikk en velkomst drink og jeg ga en spesiell presentasjon over hvem de forskjellige var. Vi var rundt 32 mann. Maten som ble servert av min gode kokk fra Stavanger, altså Morten Birkeland var en kjempe suksses. Alle var fornøyd. En skikkelig Diva selskap må ha en innleid kokk og fotograf. Så iløpet av kvelden kom der en fotograf og tok forskjellige bilder av gjengen.
Dette var en kjempe fest og jeg er sååå takknemlig for at mine kjære og nærmeste kom for å feire dagen min. Takker alle i Tingeling klubben for Deres hjelp og bidrag for at festen skulle bli vellykket. Jeg må si at jeg er kjempe velsignet som har såå gode venner som kom landeveis og for de som bor her på østlandet.
Ha en strålendes uke!!

0 Comments:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne en liten kommentar, for da blir jeg veldig glad:)