torsdag 14. januar 2010

Se hva jeg fikk av meg selv idag!


Idag fant jeg disse fersken farget rosene og da tenkte jeg med meg selv når fikk jeg roser sist. Når jeg kom hjem pakket jeg ut rosene og gubben lurte på om jeg hadde fått rosene. Jepp, eg fekk dem av meg sjøl svarte jeg;-) Nå ikveld så er det bare strikking. Jeg fikk ikke strikket igår pga dårlig form, så ikveld skal jeg slappe av med strikketøyet. ''Det er billigere å strikke enn å gå til psykolog'' Dette fortalte Bente meg idag og jeg må vær enig med henne der. Strikking er en god form for terapi:-) en fortsatt god torsdagskveld til alle:-)

2 Comments:

Filippa said...

Kos deg med strikketøyet :-)

Anonym said...

Fordi du fortjener det<3
Charlotte

Legg inn en kommentar

Legg gjerne en liten kommentar, for da blir jeg veldig glad:)