tirsdag 10. april 2012

Lenge siden nå....

Nå er det lenge siden sist. Mye har spennende har skjedd og det har vært ekstremt travle dager. Påsken er over for denne gang men vi har kost oss masse. Gubben og jeg var å fisket hver dag i påsken og det var kos, bare oss to:) Må innrømme at det er noe spesielt å spise det man har fanget selv. For en kavlitetstid vi hadde. Påskeaften fikk vi også blåskjell og kan tro vi lagde en himmelsk god pastarett.. mmmm. Sjømat er bare digg:)

Så hva har skjedd den siste tiden, joda jeg har hatt bursdag, gubben har feiret bursdagen sin og god gutten min ble 11 år. Jeg klarte å overraske begge guttene mine og begge ble skikkelig fornøyd. Gubben fikk et brev ifra meg der det sto at han skulle få billetter tur/retur Sri Lanka for han og barna. Han ble målløs, så nå i sommer så reiser hele gjengen til Sri Lanka. Jeg både gleder meg skikkelig masse. Deilig mat, sol og varme, familien min og en avbrekk fra hverdagen, dette trenger jeg sårt. Sander ble som sagt 11 år og han fikk en PS3 fra morfar og meg, han ble så glad at jeg fikk et kyss fra han på kinnet. Det er ikke ofte eg for et kyss ifra Sander, så det var en god følelse å kunne gi Sander den gleden.

Jeg reiste til Lillehammer en helg. Jeg var på skirennet INGALÅMI, tenk å se meg på ski og jeg gikk 15km. Før rennet så klarte jeg å skli på isen og falle rett bakover, og det var veldig veldig vondt, men jeg kunne ikke trekke meg. Jeg skulle vise folk hjemme at jeg skulle klare dette. Ski er jeg ikke noe god på men jeg skulle lære meg det på den harde måten. Vi var tre jenter som reiste ilag og de var helt fantastiske. Gleder meg til å reise med dem til neste år igjen:) Vi startet løpet, solen skinte og vi var i godt humør. Vi gikk en kilometer, to kilometer og når vi hadde godt fem kilometer så var det en liten drikkepause, da tenkte jeg med meg selv; oi dette gikk jo bra. 2,5 ilometer senere skjer det store, den ene bindingen til Lene ryker, så hun måtte skli på en ski. Men, vi hadde humøret fortsatt, plutselig så så vi målstreken. Det var en merkelig følelse, tanken på at rennet var snart over var egentlig helt uvirkelig. Det var så mye tanker og følelser før rennet og nå var vi nesten i mål. Den følelsen av å meste noe som ikke hadde troen på var bare helt fantastisk:) Vi sprettet en flaske champagne etter målstreken og vi var så fornøyde hele gjengen. Hotellrommet for neste år er allerede booket, så snart er det ikke lenge før vi må melde oss på selve skirennet 2013:)

Ønsker alle en fin dag/uke/måned videre:)

Published with Blogger-droid v1.6.5

0 Comments:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne en liten kommentar, for da blir jeg veldig glad:)