torsdag 19. januar 2012

Uke 2

Dagene flyr og vi går mot lysere tider. Kjenner at jeg gleder meg til sol og varme. Men, vinteren er laang og vi må vell stå på ski før gresset blir grønt:)
Forrige uke så ble det litt bakst på meg, fikk sååå lyst å bake litt muffins. Lagde sjokolade og gulerot muffins. De ble knall gode.



Fikk også ryddet opp i min bakeskrin. Måtte rett og slett flytte på ting. Kjente at det var godt å bake igjen og godt å spise god saker igjen selv om det var jeg som spiste det meste. Kjenner at jeg føler så mye bedre med meg meg selv:) Idag tok jeg en BMI test og iflg den så er jeg overvektig-hjeeeeelp........ Men, det er nok fordi jeg har kost meg veldig med masse søtsaker i desember og nå i januar. Føler meg ikke som overvektig, ja jeg har lagt på meg men såååå masse OMG:) Så nå er det bare til å trene hardt igjen.


Må komme meg i form til Ingalåmi`en. Kjenner at jeg gruer meg litt fordi jeg er ikke flink til å stå på ski samtidig så er dette en kjempe utfordring for meg. Og utfordringer liker jeg. Jeg er født og oppvokst i Stavanger men jeg er ikke født med ski på beina. Det ser så kjekt ut med slalåm men prøver meg ikke på det før jeg mestre langrenn. Vi er noen jenter fra Tingeling klubben som skal på Inglåmi og jeg tror jentene er litt spendt på hvordan det vil gå med meg. Skikkelig utlending på ski:) Så nå er det hard trening før ski rennet, for satse på at jeg ikke forsvinne fra løypa:)


Ellers planene for resten av uken er planlegging til min store dag, jeg blir ikke eldre enn 32 men bursdager er ganske hellig:) Sikker en kultur greier, familien min er fra Sri Lanka og fra vi var små så har bursdagen vært en big deal for både de små og store. Dette er noe som jeg tar videre med mine barn og dette er veldig stas. Selv om jeg blir eldre så blir jeg aldri lei bursdager:)


Ønsker alle en fortsatt fin uke:)





1 Comment:

SiriM said...

Overvektig du liksom, haha. BMIen lyver, det er jeg helt sikker på. Ser ikke på deg som det!

Har du fått lufta skiene litt? Lykke til med opptreningen til IngaLåmi.

Legg inn en kommentar

Legg gjerne en liten kommentar, for da blir jeg veldig glad:)