tirsdag 1. mai 2012

Fisketur

Som alle vet så har jeg dilla på fisking, men om jeg har fiskelykken det er noe annet:) Idag jobbet jeg frem til klokken 12, handlet nye sluker og pølser. Kom hjem pakket det lille som måtte pakkes (gubben hadde fått barna klar og pakket mesteparten) og settes oss i bilen. Vi kjørte i 3.5 min, parkerte bilene og spaserte til fiskeplassen vår. Vi fisket, tente et bål, grillet pølser og så fisket vi videre. Plutselig så begynte Nikita å rope om hjelp. Det var napp og gubben løp bort for å hjelpe. Nikita fikk en stooor fisk, rett og slett 1.5 kgs. Jeg var så glad på hennes vegne, endelig fikk hun en fisk:) Vi kom hjem så måtte Nikita lære å sløye sin egen fisk. Ei 13 år gammel jente og helt hysterisk. Dette var jo så ekkelt måtte jeg vite og hun trengte ikke å lære dette før hun ble eldre. Men, jeg klarte å overtale henne, bare fordi vi bor i Asker så for hun ikke lov til å bli en fisefin jente som ikke tørr å bli skitten på fingrene. Men, hun klarte det tilslutt og jeg er kjempe stolt over henne. Imorgen er en ny dag med nye fiske muligheter. Vi trenger mer fisk til middagen imorgen;)

Ønsker alle en god natt og en fin 1 mai sammen med venner og familie:)
Published with Blogger-droid v1.6.5

0 Comments:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne en liten kommentar, for da blir jeg veldig glad:)