tirsdag 8. januar 2013

Årets tøffeste er meg

Igår ble jeg kåret til fjorårets og årets hardeste og tøffeste kvinnfolk.

Ti på fire ringte jeg til Akimi, en senter med kiroprakter, fysioterapi, o.l...Jeg trengte hjelp. Nå har jeg hatt smerter i lengre periode og nå var smertene så store at jeg ble rett og slett kvalm.

Så ti over fire var jeg hos Akimi senteret. Jeg møtte en utrolig hyggelig alt mulig mann. La meg på en massasjebenk og så begynte han.

Jeg husker ikke hva han het men han var ganske direkte. Han lurte virkelig på hva slags idiot jeg var som lot dette gå alt for langt....

Han begynte så med nåler, den vestlige varianten av akkupunktur. Men, jeg ble advart at dag to og tre etter behandlingen så ville jeg nok tenke at man heller ønsker å føde et barn enn å ha disse smertene. Og nå siden jeg ligger her, skjønner veldig godt hva han mente. Men, tredje dag etter behandling så vil musklaturen vær nullstilt. Dette er det verste jeg har prøvd og jeg fikk vite at jeg var kåret til hardeste men tøffeste kvinnfolk. Gleeeder meg til torsdag:)

Så hva må jeg gjør for å unngå disse problemene, jo jeg må trene minst to ganger i uken. Alt mulig mannen jobber for Akimi som og er medi legegruppa til Ishockeylaget Frisk Asker og sykehuset. Så da tror jeg at jeg bør kanskje ta dette alvorlig.

Ønsker alle en riktig fin dag:)

NB! Bildet; engelen fikk jeg av samboeren min til jul. Nydelig:)
Published with Blogger-droid v1.6.5

2 Comments:

Mine diller♥ said...

Uffa - dette hørtes ikkje godt ut!!
Håper behandlingen vil hjelpe deg :)
Masse god bedring til deg ♥

Klemmer fra meg ♥

hobbyvimsa said...

God bedring til deg,og hør på kloke ord:)det kan hjelpe deg senere:)

Tusen takk for alle hyggelige ord du legger igjen hos meg:)

Her bakes det til barne bursdag:)

Nyt dagen!

Klem Linda:)

Legg inn en kommentar

Legg gjerne en liten kommentar, for da blir jeg veldig glad:)