tirsdag 1. januar 2013

Godt Nytt År

Godt nytt år alle sammen:)

Så nå var alt over for denne gang. Nå ser jeg egentlig å rydde bort alt som heter julepynt. Jeg fikk bort noe igår når vi skulle ha gjester. Ønsket å få frem litt nytt års stasj.

Når jeg var liten så ble huset pyntet med glitter og stasj til nyttårsaften. Det var alltid sang, musikk og ikke minst masse deilig mat. Foreldrene mine kunne virkelig feste. Men, en ting må sies og det er at det var ikke akseptabelt å drikke seg full. Og slik er det den dag idag. Her skal alle ha en "jollytime" uten ubehageligheter. Alle fikk partyhatter og da ble jo stemningen enda bedre. Voksne og barn sang og danset sammen.

Så igår ble det pyntet og alle fikk levert en partyhatt ved ankomst. Stemningen var veldig bra, men tror barna ble litt flau over oss voksne. Vi hadde en veldig hyggeligkveld men det ble ikke noe dans. Kanskje neste gang siden jeg bør ta en ting om gangen;)

Så hva er løftet mitt til meg selv i år? Egentlig ikke noe, jeg er alt for glad i god mat og drikke. Eneste ønske jeg egentlig har er at det nye året skal bli bedre enn året før. Bare håper at jeg har lært av mine feil;)

Ønsker alle en riktig godt nytt år og måtte alle ønskene Deres bli oppfylt:)
Published with Blogger-droid v1.6.5

1 Comment:

Mette, FjellroMantikk ♥ said...

Godt nytt år!!! Takk for året som var♥
Klem frå Mette.

Legg inn en kommentar

Legg gjerne en liten kommentar, for da blir jeg veldig glad:)