tirsdag 3. januar 2012

Godt nytt år alle sammen!!!


Nytt år mede nye muligheter og kanskje litt mer tid til å blogge.:)

Hva har skjedd i året som hat gått...., I januar så begynte jeg og spille gitar og begynte i en ny jobb. Februar så flyttet vi kontoret fra Oslo til Asker. Det var så gunstig for meg for nå slipper jeg å pendle samtidig så er jeg i nærheten av barna hvis det skulle vær noe. Rett og slett en drømme situasjon. Kjøpte også en splitter ny bil. En liten kone bil perfekt til små kjøring her i Asker omegn:)

Snøen smelter og solen kommer frem. Men, det varer ikke lenge sommeren kommer og det regner masse. Gubben og jeg fikk oss en kose tur til Paris, helt fantastisk og håper at vi for flere slike turer igjen. Selv om det regnet masse her i Asker så klarte vi å kose oss. Vi satt ute i uteplassen hver dag, gubben leste en bok og jeg spilte gitar. Det var tider vi ikke kunne prate for det regnet så masse.

Skolen starta og Nikita og Henrik starta på ungdomsskolen. Som mor så kjente jeg og kjenner det fortsatt at jeg ikke er klar for dette. Barna vokser så alt for fort. Nikita blir 13 og jeg stresser enda mer, hvor ble tiden av... Nå har hun begynt med å sminke seg, uff uff det er bare jeg som har et problem. Jeg for vell innrømme at det er også veldig deilig med at barna begynner å bli større og mer selvstendig. For vell håpe at de ikke blir for selvstendig.

Mørketiden er kommet og det var på tide og få frem advents strømpene til alle 6 barna og for oss voksne og. Det var litt av en pakke jobb. Gubben og jeg pakket 96 gaver hver, så det tok litt tid. Takk og pris for at jeg hadde vært så smart med å handle de fleste adventsgavene til jentene før desember. Det ble mye baking på meg og jeg også lagt eggelikør igjen. Det hadde jeg ikke laget på flere år, mmmm nam nam det var farlig godt:)

Juleferien starter og barna mine reiser til Deres far. Gubben og jeg fikk noen kvelder helt barnefri, det var deilig. Fikk lov til å vær kjærester, vi var ute og spiste og koste oss veldig. Julaften kommer og da begynner spisingen, det eneste vi har gjort er å spise fra julaften til 1 nyttårsdag. Gubben overrasket meg veldig med gavene i år. Jeg sendte han en mail med en ønskeliste og det hjalp veldig:) Gurimalla så mye vi har spist, føler meg som en oppblåst gullfisk:)

Barna kom tilbake fra Haugesund og så var det nyttårsaften. Vi fikk besøk av en herlig familie og vi serverte Dem Smalahove og Berit hadde med seg deilig kake og cupcakes.

Desember har vært helt magisk måned og jeg håper virkelig at 2012 blir like magisk.

1 Comment:

berit-ch said...

Takk for hederlig omtale, kjære! :) 2012 BLIR ikke magisk....VI skal gjøre 2012 til det!! :)

Legg inn en kommentar

Legg gjerne en liten kommentar, for da blir jeg veldig glad:)