onsdag 19. desember 2012

Ferdig med første semester

Ja, da var første semester ferdig. Jeg har klart det:) Hadde matte og statistikk eksamen igår, følte at det gikk veldig bra, selv om jeg ikke har kommet lengre enn kapitel 1 i begge bøkene:) hihi:)

Så hva gjorde jeg idag, jo jeg tok barna mine på kino. Reisen til Julestjernen var en kjekk familiefilm. Etter kinoen så tok vi turen til Sandvika Storsenter, til min manns store glede:) Alle fikk shoppa litt og jeg spanderte middag på hele gjengen. Kan tro kidså var fornøyde:)

Må si jeg er en smule misunnelig, barna mine er ferdig med juleshoppingen sin....og jeg har knapt begynt..... :)

Så til alle mine kjære venner og familie, satser på at jeg er bedre rutinert til neste år;)

BTW, bilde er adventsgaven jeg fikk av samboeren min igår

Ønsker alle en riktig god kveld:)



Published with Blogger-droid v1.6.5

0 Comments:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne en liten kommentar, for da blir jeg veldig glad:)