torsdag 27. desember 2012

Kidså på tur

Da er kidså på vei til Haugesund for å tilbringe nyttårshelgen sammen med Pappen sin.

Julehelga gikk utrolig fort og det er alltid sårt når kidså reiser... Huset blir rett og slett tom. Men, kan tro de gleder seg for å møte Pappen sin igjen. De har laga og kjøpt masse fine gaver til gjengen der borte. Ikke rart jeg gikk tomt for innpakningspapir;)

Idag kommer barna til samboeren min hjem, så det blir stas. På en måte så har vi en veldig grei fordeling i juletidene. Så grei at vi slipper å vær barnefri:) Har ofte tenkt hva skulle vi ha gjort hvis vi ikke hadde noen småfolk hjemma.... Jula er for barna og det hadde vært unaturlig for oss å reise bort på noe kjæreste tur.

Men, men nå må jeg planlegge hvordan jeg ønsker å ha det til nyttår:)

Ønsker alle en riktig fin romjul:)
Published with Blogger-droid v1.6.5

0 Comments:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne en liten kommentar, for da blir jeg veldig glad:)