fredag 1. mars 2013

Fredag, and I feel good:)



Fredag, 1 mars og endelig vår:) Føler meg rett og slett happy:) Som de fleste vet så fikk jeg kjøpt billetter til Robbie Williams, rett og slett min Justin Bieber;) Sola skinner og jeg føler meg som jeg skulle ha vært i tyveårene igjen. Måtte til og med vise leg i går:) Så helgen har startet bra:)

Sola skinner, det er varme grader ute og nå håper jeg at snøen/isen smelter fort. Ser så frem til å se blomster/blader begynner å spire igjen. Våren er en magisk årstid. 

Det har vært lite blogging på meg i det siste men skal prøve å skjerpe meg:)

Ønsker alle en magisk helg:)







1 Comment:

Mine diller♥ said...

Hei Davina :)
Heldig du som skal på konsert - skjønner godt at du er happy for det :) Ja no vil vi ha skikkelig vår utandørs og. Her snøa det i kveld.. :(

Ha ei strålende flott helg ♥
Klem Jorill

Legg inn en kommentar

Legg gjerne en liten kommentar, for da blir jeg veldig glad:)