tirsdag 5. mars 2013

Jepp, jeg er rik


Som Dere vet så elsker jeg skilter:) For egentlig ikke nok av dem..... Nå er det bare et stort skilt til som jeg mangler, da er jeg fornøyd. Jeg vet hva jeg vil ha, men har enda ikke funnet den....

If you want to feel rich, just count all gifts you have that money cant buy. Ja, jeg er rik. Jeg har tre utrolig flotte barn, en herlig lille søster og venninnene mine. 

De som kjenner meg, vet at jeg er en glad jente som elsker å vær sosial. Venninnene mine på vestlandet har kjenner meg inn og ut. Vi møtes ikke ofte, men når vi møtes omg what a feeling:) Men, det forholdet vi har er som et gammelt ektepar:) Vi er der for hverandre på gode og onde dager. Selv om vi er på hver vår kant, takk og pris for Netcom`s bestevenner;) Fru Mosbron er min BBF og vi er rett og slett avhengig av hverandre. Eller rettere sagt jeg er avhengig av henne:)

Jeg har gode venninner her på Østlandet som tar meg for den jeg er. Men, janteloven er større her iforhold til vestlandet. Å få venninner her har ikke vært lett. Det er ikke at jeg er høy på hatten men her skal man egentlig ikke skille seg ut. Og jeg skiller meg jo litt ut, mini skjørt, høye hæler og lange negler. Men, jeg må si at jeg har vært tilpasningsdyktig, bukser og tunika:)

Venninner er alt for meg, kunne gå på besøk ta en kopp te eller et glass vin og skravle om alt og ingenting er bare fantastisk, men å vite at hvis man er i knipe så vet jeg hvem jeg kan gå til. Et vennskap kan ikke kjøpes og med de venninnene jeg har så kan jeg si med hånden på hjertet at jeg er rik. Og jeg håper at kidså mine vil og få et rikt liv som jeg har:)

Ønsker alle en magisk ettermiddag:)


Published with Blogger-droid v1.6.5

1 Comment:

nr.15 said...

Sant så sant:))
Ha ein flott dag snuppsi<3

Legg inn en kommentar

Legg gjerne en liten kommentar, for da blir jeg veldig glad:)