torsdag 29. august 2013

Sommer 2013


I år ga jeg kidså en kjempe overraskelse. Hele Juli så var de på ferie hos pappen og jeg var barnefri. Men, jeg tenkte at jeg måtte finne på noe sammen med dem når de kom tilbake. Så hva gjorde jeg, jo jeg kjøpte en campingvogn. Jeg hadde ikke lagt noe ute på face, fordi jeg ønsket ikke at kidså skulle se noe før de kom hjem.

Jeg overrasket til og med kjæresten min med kjøpet. Han hjalp meg må kjøre vogna fra Bærum til Vøra Camping i Sandefjord. Er kjempe imponert over han, han hadde aldri kjørt noe vogn før og jeg hadde aldri turt til å gjøre noe slik. Heldig var jeg også, jeg fikk med et fortelt fra 2009.

Vi fikk vogna på plass, men jeg var under et press som jeg lagde for meg selv. Jeg ønsket å ha det meste på plass før barna kom tilbake. Sofaen fikk jeg kjøpt billig på finn og den fikk jeg pakket inn i Yaris`en min. Ble egentlig ganske imponert over meg selv:) Og en Diva må jo ha en bling bling lampe og det fikk jeg:)

Barna kom og de visste ingenting. Når jeg parkerte bilen ved vogna så spurte Sander meg om jeg hadde leid en campingvogn. Jeg svarte nei, den har jeg kjøpt. Jentene hylte av fryd, alle tre hoppet ut av bilen og løp inn i vogna. Det øyeblikket der kommer jeg aldri til å glemme.

Campingen på Vøra er bare helt fantastisk, så mange kjekke folk der og så mange nye venner jeg fikk:) De tok godt imot oss, inviterte oss på båtturer og de vartet oss skikkelig:) Jeg som aldri har campet før lærte noe nytt. Når man blir invitert på båttur, det betyr piknik og bading:)

Nå gleder jeg meg virkelig til neste sommer:)

Ønsker Dere en riktig god kveld:)

Klem fra meg :)


1 Comment:

nr.15 said...

Herlige bilder og juhuuu du er blitt camper;)
Kanskje me og får sjekka ut den neste år..
ha ein fin dag<3
Klem

Legg inn en kommentar

Legg gjerne en liten kommentar, for da blir jeg veldig glad:)