tirsdag 27. august 2013

I`m back



Da er jeg endelig tilbake:) Det har vært en hektisk vår og sommer. Så hektisk at jeg ikke har hatt tid til å blogge, men samtidig som jeg har tenkt på å blogge så mange ganger for det var sååå mye jeg ville dele med Dere. Men nå er jeg tilbake og gleder meg veldig til å blogge igjen:)

I vår så kjøpte jeg meg en leilighet, så nå begynner ting å komme på plass. Bilder vil komme etterhvert, men Dere trenger ikke å vente et halvt år til neste innlegg ;)

I sommer så kjøpte jeg en hytte, rettere sagt en camping vogn:) Må si at dette er den beste investeringen jeg har gjort. Gleder meg til å vise Dere bildene:)

Og nå fremover så har jeg en konfirmasjon jeg må forberede meg til. Nikita min eldste datter skal stå konf. 21 september. Kjenner at jeg begynner å bli stressa nå....

Så her går det hurra meg rundt, men nå føler jeg at jeg har kommet dit der jeg ønsker:)


Ønsker alle en magisk tirsdag:)

Klem fra meg <3 p="">

0 Comments:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne en liten kommentar, for da blir jeg veldig glad:)