mandag 23. juli 2012

3 uker uten barn

Vi kom hjem fra Sri Lanka og vi leverte barna våres til hver vår ex. Så da var det rett og slett nyte tiden sammen. Så hva har vi gjort, joda jeg har jogget så si hver tredje dag sammen min gode venninne her i Asker. Jeg oppdaget at jeg hadde spist så masse deilig mat i Sri Lanka + ikke trent på en lengre periode at buksene mine ikke passet meg lengre. For å si det slik, jeg kjøpe pizza en dag og jeg skulle sette meg meg i bilen og så hørte jeg at buksen min sprakk fra skrittet og ned til lårene.... og låret bare bulte ut.... så nå er det bare til å trene ellers så har jeg et alvorlig problem til høsten. Jeg nekter å kjøpe nye bukser, for hvis jeg kjøper nye bukser så betyr det at jeg akseptere at fassongen min er blitt større. Snakk om å vær ganske forfengelig;) Så jeg jogger og kommer hjem til en deilig middag så gubben har laget:) Må si at jeg er ganske heldig ja:)

Denne helgen her har vi vært på fisketur uten noe napp og idag var vi på vår første sopptur for sesongen. Føltes ut som om det var høst, bladene er begynt å bli gule, det regnet og vi var ute og plukket sopp. Vi trodde at når vi kom hjem fra Sri Lanka så ville vi få god været, men neida det har regnet så si hver dag:( Men, men vi har kost oss masse og er kjempe fornøyd med å få kantareller og piggsopp + litt blåbær:)


Forrige helg hadde vi tur for to til Stavanger. Vi ble invitert på fest hos far:) Lørdagsformiddag kjørte far oss "barna" til sentrum og vi koste oss masse på Hansen hjørna med noe godt i glasset. Ble hentet av far og vi søstre brukte god tid på badet med å stelle oss:) Det var som vanlig god mat, sang og dans. Vi var vell i sengs når sola våknet;) Helga gikk så alt for fort, men guuud så godt det er å se far og søsteren min igjen:)



Men Gubben og jeg har kost oss masse, fisket fra båten fikk jo selvfølgelig motorstopp og måtte bli tauet inn av liten jolle. Båtfolk er nå jaggu snille med hverandre:) Tror ikke båten liker meg. Første gang jeg var i båten så lakk det vann inn og nå vil ikke båten starte:) Tror rett og slett at jeg må ta hintet;) Men, vi ga ikke opp. Vi fisket fra Kariskjær og Spira (altså fra land), men vi fikk ikke noe napp. Men, vi lå på Kariskjær og koste oss med vin, cider, øl og mat. Rett og slett kjærester:) Alle par har godt av å gjør ting sammen:) Disse tre ukene har godt så alt for fort, men jeg tror vi koser oss mer enn normalt. Vi tilbringer mye tid sammen og nyter hverandres selskap med et glass vin eller to med en film, en god bok, gitar spilling (jeg spiller og han leser) eller ipad spill som Wordfeud og Rumble:)

Men, nå tror jeg må legge meg sammen med kjæresten min:)

Natta alle sammen og igjen så ønsker jeg alle en fin uke:)

0 Comments:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne en liten kommentar, for da blir jeg veldig glad:)