mandag 23. juli 2012

Følelser...


Idag har følelsene sprunge virkelig rundt....:( Fra en håpløs romantiker til å bli virkelig knust...
Man, tar forskjellige valg i livet, velger ting som kan vær feil men man lærer. Egentlig så føler jeg at jeg har klart meg veldig bra når det gjelder barna mine og karrieren min men jeg er da en jente som har alt for mye følelser.

For noen er dette voldsomt at jeg har disse følelser men jeg kan ikke noe for det. Jeg er født slik og kunne ønske til tider at jeg ikke var født med så mye følelser. Tenk å kunne gi blaffen i ting til tider det hadde vært kjekt. Ja, man kan velge og det har jeg jeg gjort opp igjennom årene. Når skal man bruke den negative energien og det føler jeg at jeg mesterer.

Personlig så er jeg en veldig sprudlende jente og ingenting er et problem hvis man ikke lager det til et problem. Men, å bli såret er verre med. Da sliter jeg veldig med...
Og ikveld har jeg blitt virkelig knust fra det som jeg vil kalle det nærmeste. Tårene mine renner og klare ikke å kontrollere det. Å ta meg selv i nakken har jeg prøvd men fy søren så vanskelig.....
Men, poenget med dette inlegget er at alle kan såre en person på det værste og spesielt de nærmeste. De vet virkelig hva som kan kniv stikke deg.

Å ha gode venner er alfa omega og takk og pris så har jeg det. Ei som kan høre gledene mine samtidig trøste meg når jeg er nede. Nå ikveld så vet jeg at min venninne går igjennom en tøff periode men hun er der for meg uansett hva. Hvis det fins en fasit på hvordan man skal kunne kontrollere følelsene mine så er det nok jeg den første som kjøper boka ;)

Hvordan klare de nærmeste å såre en person med snakk og handlingene sine vet ikke jeg. Idag har smellene vært store og reaksjonen min kan vær så enkelt som pms, alt for mange hormoner ;)
Igjen så regner man ikke med at de man er glad i ønsker deg noe vondt. Igjen der kommer den håpløse romantikeren inn. Gi og ta, pick your fights er noe jeg prøver å leve etter men ikke alltid like lett....

Men, jeg ønsker alle en fortsatt en romantisk uke:)

1 Comment:

nr.15 said...

<3

Legg inn en kommentar

Legg gjerne en liten kommentar, for da blir jeg veldig glad:)