tirsdag 21. august 2012

Dagen idag...




Dagen idag har vært god. Tut og kjør på kundebesøk med jobben min og kjøpte reker på veien hjem. Sola skinte og det føltes som sommer igjen. Middagen ble virkelig forsinket idag. Rett før middag så pep mobilen til samboeren min, og det var kalenderen hans som fortalte at Sander skulle på fotballkamp. Og så var det tut og kjør igjen:) Fotballkampen var spennende og laget til Sander vant:)

Bildet her er laget av en mamma i klassen til Sander. Det er hun som også har laget de Paris bildene mine som henger i stua. Bildet her henger på Kiara sitt rom og vesle jenta mi trudde det var et bilde av henne:)

Ikveld så måtte jeg sette på bokbind på 8 nye bøker. Igår var det 8 bøker og idag var det skikkelig tempo fordi det er tv kvelden min:) Blir bare raskere og raskere for hvert år. Så den dagen jeg blir en Bestemor så kommer jeg sikkert til å bli en superwoman på å sette bokbind:) hihi....


Ønsker alle en kreativ uke:)

1 Comment:

Mine diller♥ said...

Innom for å ønske deg en strålende flott onsdag :)

Klem Jorill

Legg inn en kommentar

Legg gjerne en liten kommentar, for da blir jeg veldig glad:)