fredag 31. august 2012

Endelig FredaG....



Denne uken har godt alt for fort.... Jeg har vært så stresset mentalt pga skolen. Men, denne uken har samboeren min og jeg fått gjort masse. Nå har jeg endelig fått meg en skrivepult, men nå irritere jeg meg over at den ikke er malt hvitt. Det er faktisk veldig koselig på skrivepulten min, så etterhvert hvis jeg for lov så blir den hvit:)

Siden vi har ryddet, kastet og omorganisert ting i huset så fikk jeg endelig brukt kurven min til noe fint. Tidligere så var kurven min en oppbevarings plass for mobil dippe dupper. Kjekt å få kaste masse skrot.


Jeg har fått jobbet ca en time hver kveld med matten men kan ikke si at det går  så veldig fort frem....Kjenner at jeg sliter og at jeg tror jeg må skaffe meg en privat lærer i matte.... Det positive med matten at jeg finner alltid noe godt å drikke. Så nå for jeg snart begynne å kalkulere kaloriene;)



Igår så besøkte jeg Ålesund, det var jobb relatert. Men, jeg hadde en fantastisk drosje sjåfør. Han syns det var så stas å fortelle meg historien om Ålesund og han kjørte meg til forskjellige serverdigheter. Takstameteret gikk bare mer og mer opp og jeg kjente at nå ville jeg ha en forklaringsproblem til sjefen min... Guuuuud så han skravlet, han skravler nesten like mye som samboeren min:) Dette er en drosjetur jeg alltid vil huske og sjefen min betaler:)


Ønsker alle en kreativ helg:)


0 Comments:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne en liten kommentar, for da blir jeg veldig glad:)