mandag 13. august 2012

These are my favorite things....

Nå har jeg vært på østlandet snart 5 år og nå føler jeg at jeg har kontroll på hvem jeg er og hvordan jeg vil ha ting. Når det kommer til interiør så speiler det igjen på meg. Som skrevet tidligere så er jeg en håpløs romantiker men vet at det er bare noe man kan se på film og ikke er reality. Så stua mi har en romantisk stil.

Orkideer er min favoritt stue plante og frem til lørdag så hadde jeg 4 potter med orkideer på vinduskarmen. Som bestevenninna mi sier: Less is More. Og i det siste så har alt irritert meg. Jeg finner ikke stilen min, jeg vet hvordan jeg ønsker det men for det ikke til....


Så på lørdag så var samboeren min og jeg på vin shopping og jeg måtte bare innom Mester Grønt for der så jeg masse til 50 %. Da fant jeg denne sink potta. Jeg måtte bare kjøpe den og så fikk jeg ryddet plass på vinduskarmen min. Alle fire orkidenen er oppi en potte og nå er jeg fornøyd.
Men, så har samboeren min en gammel spillebord og på den hadde jeg mange potteplanter på. Og i hodet mitt så var det en stemme som sa; LESS IS MORE, LESS IS MORE....
Så jeg fant frem kurven min og vips så var spillebordet tømt.





Og slik ser spillebordet ut nå:) Jeg er meget, meget fornøyd. Løperen er også noe samboeren min har arvet av noen. Så vi har mye gamle ting men mye fine ting. Noe gammelt, noe nytt mangler vell egentlig noe blått;)


Kjøpte meg og en ny blomt til å ha oppi Champagne bøtta mi. Så nå er det bare vellstand:)

Rosene mine som jeg kjøpte i Sri Lanka passer helt perfekt:) Kunne bare ønskt at jeg hadde kjøpt flere...


Bilde nr.2 kom også på veggen på lørdag. Passer så perfekt hjemme hos meg. En god venninne her i Asker har laget bildene.

Så når jeg sitter på sofaen og ser bort mot spisebordet så må jeg innrømme at nå har jeg endelig funnet stilen min. Den romantiske stilen og så kan jeg bare nyte tilværelsen:)


Ønsker alle en kreativ uke:)


1 Comment:

nr.15 said...

se der du, kjempeflott:))
Godt jeg kan være til inspirasjon*knis*
Klem

Legg inn en kommentar

Legg gjerne en liten kommentar, for da blir jeg veldig glad:)