søndag 19. august 2012

Malt, skrudd og svettet... :)


Så var helgen over og hipp hurra for at skolen starter imorgen:) Gleder meg virkelig å få barna tilbake i rutine:)

Denne helgen har vært travelt, jeg har vært litt stressa over alt som skulle bli gjort. Og helgen strakk ikke til. Fredag etter jobb fant jeg ut at jeg ikke kunne sette meg ned for å sløve foran tv`en. Jeg fant frem en gammel nattbord som min yngste datter skulle få. Og jeg har skikkelig allergi mot furumøbler. Så jeg begynte å male:)


Mens jeg malte så malte samboeren min ferdig vinduskarmen på kjøkkenet. Vi hadde bare grunnet karmene og vi kjøpte en ny spann med maling til karmene og en prøve spann til kjøkken veggene:) Målet våres er å få malt kjøkkenet grått med hvitt kjøkken interiør. Etter å ha grunnet karmene så var jeg egentlig ganske fornøyd for i mine øyner så var det hvitt, men neida.....her var det stoooor forskjell på hva som er hvitt:)



Igår hadde vi en "liten" tur til IKEA. Kiara min yngste datter var kjempe fornøyd, mamma`s lille hjelper. Hun passet på meg om hva som kunne passe til hva:) Ser tydlig at hun er glad i interiør:)

Jeg fikk handlet endel og kom til og med hjem med en IKEA katalog:)
Kom hjem etter en vellykket shopping, så var det bare å snu seg rundt og pynte seg: Vi skulle på middagsselskap hos venninna mi her i Asker:) Må si vi hadde en veldig fin lørdag.


Dagen idag startet veldig bra. Barna mine har fått det for seg at de skal lage frokost til oss. Forrige helg lagte Kiara og Nikita frokost. Og idag så var det Sander sin tur. Han lagte masse deilige smørbrød:) Guuuud hvor heldig jeg er som har så skjønne barn:)



Så idag var det bare å snu seg rundt og prøve å bli ferdig før skolestart. Nattbordet ble ferdig malt og jeg fikk kjøpt noen søte knotter til nattbordet igår. Kiara ble kjempe fornøyd. Så idag var det bare å sortere smykkene og få orden på hennes lille "sminkebord" :)



Drillen min ble brukt flittig idag. De nye hyllene, vegglampene og knagger skulle opp:)


Nye eskene med sorterte leker i. Jeg må nok på IKEA igjen for å handle mer av disse, kjekt å få sortert ting og tang. Fikk også brukt merkemaskinen min fra Dymo. Sander syns at dette ble skikkelig kult.


Samboeren min fikk også skrudd opp to knagger bak soveromsdøra til barna mine. Jeg kjøpte disse på Karmøy. Atsjoo, der kom allergien min inn, så furudøra....hihihi, den blir nok malt hvitt etterhvert:) Meningen med dette er at barna mine skal henge opp skolesekkene sine bak døra og ikke bare slenge sengene på golvet. Iknow... det er lov til å drømme men, man har lov til å håpe;)

Så nå har jeg tatt kvelden med pc`en på fanget sammen med et glass rødvin før sengetid:)


Ønsker alle en kreativ uke:)

1 Comment:

nr.15 said...

Så fliiinke du e snupsi:))
nattbordet ble kjempefint!!

Legg inn en kommentar

Legg gjerne en liten kommentar, for da blir jeg veldig glad:)