onsdag 1. august 2012

Livet er ikke noe dans på roser...

Den siste uken har vært kjempe tøff. Jeg har blitt såret av de jeg ikke trodde jeg kunne bli såret av, jeg har vært skikkelig langt nede, diskutert med de jeg er glad i og grenet. Tror ikke jeg har noen tårer igjen. Men, nå har jeg funnet ut et par ting om hvordan jeg må gjør ting eller hvordan jeg må håndtere ting.

Livet mitt har vært knall hard, husker når jeg var liten så gledet jeg meg til å bli 18 for da kunne jeg bestemme over meg selv. Og det fikk jeg og gjøre, men livet har gitt meg mange fartsdumper og utfordringer. Dette var ikke helt slik jeg forespeilet. Livet er ikke noe dans på roser. Jeg lever og ånder for barna mine og de skal få et minnerikt barndom. Jeg har lagt planer for livet mitt og jeg vet at det jeg har tenkt å gjør kommer til å bli knall hardt. Utfordinger vil komme, fartsdumper vil jeg møte men jeg har klart meg og jeg vil klare meg.

Følelsene mine sikkert kommer til å hoppe men jeg må bare lære at det ikke er vits å dele dem for nå må jeg rett og slett bli tøff. Jeg har en skjønn og snill mann men han forstår ikke hva problemene mine er. Han mener at jeg blåser opp små ting til å bli store ting. Kanskje han har rett, det vet jeg ikke men det jeg vet er at jeg kan ikke kontrollere følelsene mine eller hva hjertet mitt sier.

Så nå er det rett og slett bare prøve å gjør ting så godt man kan og slutte å vær en håpløs romantiker. Sette fokuset på hvor heldig jeg er med nydlige barn, fantastiske venninner og en snill gubbe.

Ønsker alle en fin uke:)

3 Comments:

nr.15 said...

Så flink du er til å sette ord på følelsene dine snupsi<3

SiriM said...

*stor klem* til deg

berit-ch said...

<3 Godeste snuppa <3

Legg inn en kommentar

Legg gjerne en liten kommentar, for da blir jeg veldig glad:)