fredag 14. september 2012

Flotte tegninger



Igår ble jeg skikkelig imponert over min datter Nikita:) Hun hadde tegnet noen tegninger og jeg kan ikke huske at jeg noen gang har tegnet så fint når jeg var nesten 14 år. Måten hun hadde fargelagt tegningene sine på var bare fantastisk. 


Egentlig hadde jeg tenkt å blogge om mine diller for Yankee ting, men nå måtte jeg bare få skryte over Nikita:) Disse tegningene tegnet hun igår kveld. Er hun ikke flink? :)

Jeg kan ikke si noe annet at jeg er såå stolt over barna mine. Selvfølgelig kan de krangle men når alt kommer til alt så er de der for hverandre. Krangling og erting på hverandre vil alltid vær der og jeg kan faktisk legge meg i graven med en tryggheten at de faktisk vil passe på hverandre.

Alle foreldres drøm er vell at barna Deres skal kunne bli det de måtte ønskes. Med hånden på hjertet så tror jeg alle mine tre barn kan nå langt.

Nikita blir snart 14 år, så hvis hun fortsetter slik med tegningene sine så få jeg revurdere bursdagsgaven hennes:) Hun har alltid fått gaver der hun kan vær kreativ på, så hvis Dere der ute har noe forslag så tar jeg gledelig imot:)

Ønsker alle en kreativ helg:)

1 Comment:

Betten said...

Helt utrolig så flink hun er. Må hilse masse til henne fra meg og si at Sunniva og jeg er imponert! Hils masse til resten av gjengen også. :-)
Klem fra meg.

Legg inn en kommentar

Legg gjerne en liten kommentar, for da blir jeg veldig glad:)