mandag 24. september 2012

Snufs... Snufs Atshooooooooo...

Kan tro jeg føler synd på meg selv akkurat nå, er blitt skikkelig snått unge:) Der er så mye jeg må gjør, så dette har jeg ikke tid til dette...

Som Dere sikkert vet så har jeg begynt på skolen igjen, og begynne med matten igjen var ikke bare bare men men jeg skal nå klare det.

Poenget med dette innlegget var at  jeg må fortelle Dere om min yngste datter. Jeg er en nettstudent og vi har forelesninger en lørdag i måned på Gjøvik. Dvs at jeg må stå opp kl.04:30 og rekker toget som går 05:26 til Oslo og er ikke hjemme igjen før 20:45 på kvelden.


Så 20:15 ringte Kiara til meg og hun lurte veldig på hvordan jeg hadde hatt det på skolen og hvordan det gikk med "prøven" min, altså innleveringsoppgaven min:) Jeg forklarte henne at jeg ville vær hjemme om 20 min,men hun måtte bare fortelle meg at hun hadde en overraskelse til meg.

Jeg kom inn dørene og viste henne "prøven" min, jeg hadde fått 29,5 riktig av 40. Så sier vesle tutta til meg; mamma jeg er så stolt over deg og siden du er så flink så har jeg en gave til deg:)

Som Dere ser på bilde så fikk jeg en armbånd, med et hjerte som står made with love:) Fikk også et kort der hun gratulerte meg:) Hun hadde vært på kino og shopping med venninnen sin og tenkt på meg <3 p="p">

Må si at jeg er velsignet med å få så snille barn:)

Atsjoooo.....

Men, nå hjernen min hvile, altså tenke på et par blogg utfordringer jeg tenkte å prøve meg på. Men, det kommer på neste innlegg:) 

Ønsker alle en kreativ uke:)


3 Comments:

Betten said...

Åååå, så rørende. Ja du er virkelig velsignet med noen gode, herlig og snille barn. Gi de alle en klem fra meg, og riktig god bedring til deg Davina. Klem fra meg. :-)

nr.15 said...

Søteste Kiara<3<3
God bedring snupsi:-):-)

Klem

Mine diller♥ said...

Masse god bedring, vennen ♥
Stor godbedringsklem fra meg :0)

Legg inn en kommentar

Legg gjerne en liten kommentar, for da blir jeg veldig glad:)