mandag 10. september 2012

Forandinger fryder:)


PÅ fredag etter jobb så skulle jeg handle litt vin ,men resultatet ble at jeg kjøpte noe til meg selv og gaver til adventskalenderen. Egentlig så hadde egentlig planlagt å jobbe med matten men jeg måtte omorganisere det fine sølvbordet mitt:)

Var det riktig prioritering, det kan diskuteres:)


Jeg kjøpte ikke mye til meg selv, men jeg kom hjem med en rose og et hjerte:) Og må innrømme at jeg veldig  fornøyd med kjøpet. Forandringer fryder er det noe som heter:)


På lørdag fikk jeg en liten pakke i posten. Jeg fikk 6 dufteposer og kan tro det dufter godt ut av dem. Barna mine har fått et par og resten er i stuen og nå lukter det såååå godt. Jeg har bestilt flere for duften av Clean Cotten er bare nydelig.


Ønsker alle en kreativ uke:)

3 Comments:

Betten said...

Det var også noen nydelige bilder Davina. Alltid kjekt med litt nytt krims krams. :-) Trenger det av og til i en travel hverdag. Ønsker deg masse lykke til med alt du står i. De er bare så utrolig flink.

Go´klem fra Betten!

Mine diller♥ said...

ALLTID kjekt med noe nytt :) Hjertet du kjøpte var nydelig♥ Da er det fredag igjen, og vi kan glede oss til helg. Her står det jentekveld på timeplanen i kveld - gleder meg :)

Ha en strålende fredag og ei finfin helg.
Klemmer Jorill

Mine diller♥ said...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

Legg inn en kommentar

Legg gjerne en liten kommentar, for da blir jeg veldig glad:)