onsdag 5. september 2012

Fotoblinkskudd.com


Igår var jeg og shoppa et nytt bilde igjen fra min gode venninne Marit. Jeg har fått helt dilla på bildene hennes. Det er så kjekt å ha ting som ikke alle andre har.


Jeg fant bilde her inne på Marit sin hjemme side og syns at denne hadde passet så perfekt på en hylle i gangen min. Så jeg sendte henne en melding og lurte på om jeg kunne få kjøpe den og hun svarte ja:) Jeg ble så glad at jeg kjørte direkte hjem til henne etter middagen.


Måtte jo også kjøpe to nye telysholdere, for det er noe jeg ikke har nok av her i huset:) Nå er det blitt skikkelig koselig på gangen:)

Disse to kjøpte jeg tidligere og de henger inne i stua min. Min beste venninne på Karmøy ble 35 år i sommer så hun for et bilde som er så si lik det bilde til venstre. Marit selger så mye fint, jeg anbefaler alle om å gå inn på Marit`s nettside:) Der kan man finne alt mulig fra bilder til kort og pynte gjenstander. Alt er håndlaget. Jeg kjøpte faktisk 10 konfirmasjons kort men dikt i. Jeg vet at siden jeg har begynt å studere så vil jeg få lite tid til scrapping og da er det viktig for meg at jeg har noen fine kort tilgjengelig:)


Denne her kjøpte jeg til Kiara, hun trodde det var et bilde av henne:) God jenta min:) Jeg blir så fasinert over dyktigheten til Marit. Oppfordrer alle til å gå inn på www.fotoblinkskudd.com  ikveld. Sjekk ut bildene og les diktene som Marit har skrevet. La deg bli inspirert av fine ord og flott ting. 

Jeg vet at dette er en plass jeg kommer til å handle gaver til familie og venner. Så er det også kjekt å ha ting som ikke alle andre har:)


Ønsker alle en kreativ uke:)

2 Comments:

Marit T. Hardeberg Svensen said...

Kjære gode venninne Davina!

Jeg er rørt....så skjønn du er!!!! Tusen takk for de nydelige ordene - de varmet virkelig mitt hjerte! Det er veldig koselig at du liker det jeg lager - tusen takk! Har lyst til å gi deg dette diktet, for det passer veldig godt til deg!!! God klem <3

"Du er enestående,
du er flott,
din utstråling gjør meg godt!
Du er en rose i min hage,
en skinnende prestekrage.
Du er en stjerne,
du gir så gjerne,
din tid, ditt smil,
optimist - uten tvil.
Hjelpende hånd,
knytter sterke vennskapsbånd.
Fargesprakende – full av energi,
positivitet – alltid blid.
Følelser og masse kjærlighet,
oppriktighet og ærlighet,
Lytter og forstår,
det spirer der du sår.
Du er enestående,
du er flott,
ditt vennskap gjør meg godt!"

Janne said...

For en nydelig blogg du har, Davina! Måtte da en titt da Marit la ut linken på Facebook. Så mange fine bilder og så mye positiv skriving. Kommer nok til å titte innom rett som det er, tenker jeg. Og når det gjelder alt det fine Marit lager er jeg selvfølgelig helt enig.
Sees nok på en diktkveld om ikke altfor lenge. Klem fra Janne

Legg inn en kommentar

Legg gjerne en liten kommentar, for da blir jeg veldig glad:)