torsdag 20. september 2012

Morgen gretten... hvem jeg....


For en start på dagen.....Trøtt i tryne som vanlig... Jeg hadde laget meg en kopp te, tok noen nye bilder av dillingen min igår. Så gikk tiden ifra meg og jeg måtte gjør meg klar for å gå på jobb. Tok te koppen min inn på badet for å stelle meg og der kom samboeren min opp. 

Jeg gikk ut fra badet for gi en en klem til Sander for han var på vei til å gå. Da smekker samboeren min inn på badet og låste døra. Jeg står utenfor badet og roper inn: Ikkje fis for tekoppen min er der inne.

Hva er det jeg hører da, joda han fiser noe så innmari at jeg ble sur. Så roper jeg på nytt og sier at det var unødvendig gjort av han. Responsen hans var at han feis enda mer og jeg ble bare enda surere.


Han kommer ut fra badet og jeg går inn og henter koppen min og ber han drikke teen siden han kommenterte at jeg ikke hadde lagt en kopp te til han. Neida, den teen ville han ikke ha og jeg måtte jo bare skjønne at det var helt naturlig å fise inne på et bad og at han ikke hadde hørt at jeg hadde sagt noe om teen min der inne.

Nikita syns nok at hele greiene var litt morsomt uten å si det for høyt, så hun sa at jeg kunne få litt te fra henne. Snille jenta mi:) Kan tro hun har en fin historie å fortelle på skolen idag:)

Så hva har jeg lært, jo drikk teen opp før man går inn på badet eller ta med tekoppen ut før noen andre går inn eller aldri kommentere noe om fising hvis jeg har glemt tekoppen min:)


Det var morgendagens historie, en litt morsom en kan man si:) 

Bildene som Dere ser her er at jeg har ryddet om et hjørnebord vi har i stuen med noe nytt og gammelt. Vi har et Bombay bord og et Bombay hjørnebord, og jeg har hatt behov for å legge duk på bordene. Den stilen der er rett og slett for hard til min stil:) Vi har også fått låne en makrame planteoppheng ifra svigermor, så nå har jeg fått hengt opp en grønn plante som merkelig nok trives veldig godt sammen med meg:) Veldig romantisk stil spør du meg og jeg begynner å bli veldig fornøyd:)

Ønsker alle en kreativ og morsom dag:)

4 Comments:

Anonym said...

Som å gjøre en fjær til fem høns...

To små stakkars fjerter omgjort til flere tordenskrall! Utrolig hva vi uskyldige mannfolk må lide oss igjennom!

Og ikke fikk jeg te idag heller :)

Fru Andersen said...

Hahaha, ler meg i hel!

Ser hele situasjonen for meg :-D

nr.15 said...

Fiiiine!!!

Kanskje du trenger en termokopp med lokk????

berit-ch said...

Ja, man lærer så lenge man lever, kjære du! :)

Legg inn en kommentar

Legg gjerne en liten kommentar, for da blir jeg veldig glad:)