torsdag 6. september 2012

Nespresso....

Ifjor så ønsket jeg meg en nespresso maskin av min samboer til bursdagen. Jeg følte at jeg var kommet i en fase i livet mitt der jeg kunne faktisk drikke "luksus" kaffe i ny og ne:) Jeg var så heldig at jeg fikk nespresso maskinen:) 

Men, så var det å bestille kapsler og ikke minst ha kapslene en plass. Jeg prøvd mange løsninger hjemme, men det funka ikke. Stativene som Nespresso selger på nettet syns jeg var litt dyre og jeg likte ikke helt stilen på dem. Brukt mange timer på nettet for å lete, men fant ikke noe som jeg likte. 

Så var jeg innom Nille for å handle skolesaker og da fant jeg denne. Kan tro jeg ble glad da:) Det var den siste de hadde igjen og den kostet under 100 lappen og det liker jeg:) Denne passer jo også inn i "stilen" min som jeg har hjemme og så er det noe ikke alle andre har. 

Som Dere sikkert har skjønt så liker jeg ting som ikke alle andre har. Liker å skille meg litt ut:)


Ønsker Dere en kreativ torsdag:)





0 Comments:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne en liten kommentar, for da blir jeg veldig glad:)