torsdag 18. oktober 2012

Blond bak rattet eller....???


Dagen idag er som alle andre ettermiddager, drosjesjåfør til mine barn. Ikveld skulle jeg møte noen av foreldrene i 5 trinn for å planlegge en quiz kveld for barna. Jeg kjørte da barna mine overalt og kom frem til møte på tide:) Vi foreldre ble enig og fordelte arbeidsoppgaver og jeg gledet meg for å komme meg hjem for å blogge. Jeg måtte jo tross alt skryte over badet mitt:)

Så gikk jeg ut og ventet på at nabo bilen skulle rygge før jeg kunne rygge. Hater virkelig å ha tilskuere når jeg rygger ut en plass. På en måte så for jeg angst og stresser da veldig. Den andre bilen rygget ut og så skulle jeg rygge. Startet motoren og jeg fikk rygge ca 20 cm før bilen stoppet.

På tirsdag så pep bilen min for lite bensin og med all den kjøringen jeg hadde så tenkte jeg idag at jeg rekker å fylle bensin før jeg stikker innom jobben imorgen, for bilen min drikker veldig lite bensin. Men, NEIDA......Jeg ble så flau at jeg ikke turde å spør disse foreldrene som jeg besøkte om de hadde en liten kanne bensin jeg kunne låne.

Ringte hjem til samboeren min og han sa selvfølgelig; Nå igjen.......Jeg ba samboeren min komme så fort som overhode mulig fordi det var flaut å sitte der uten bensin. Jeg ringte da til min beste venninne og jeg lo og jeg lo.Samboeren min kom med en 10 liters kanne med bensin. Tror det eller ei faren i det huset kom ut og lurte på om jeg ikke var kommet meg hjem enda....
Flaut...og jeg fortalte at bilen min var rett og slett tom for bensin og han spurte; seriøst??? Og blonde meg svarte ja.

Samboeren min fortalte han at det var en grunn til at han har en 10 liters kanne med bensin liggende i garasjen, skjønte ikke hva han mente med det ;)

Så det er vell kanskje på tide å fylle bensin så fort bilen min piper at det begynner å gå tomt for bensin:)


Måtte bare ta et nytt bilde av kandelaberen min med nye og lengre stearinlys, og det passet helt perfekt til liftgardinene mine. Ër så fornøyd med julegaven til meg selv:)

Ønsker alle en riktig fin høst kveld/natt:)





6 Comments:

Anonym said...

Noen er jo heldig med å kun kjøre rundt på barn mens andre også må passe på denne søte nydlige jenta som støtt og stadig går tom for bensin, glemmer lommeboka, har glemt en aktivitet eller rett og slett ikke orker å stå opp av senga ;)

Hvordan skulle verden vært uten denne "gretne gamle gubben" ;)

nr.15 said...

Godt gjordt!

hobbyvimsa said...

Ha ha ler godt her:)

Tusen takk for fine ord fra deg inne hos meg:)


Ønsker deg en fin helg når den starter:)

Klem Linda:)

Unknown said...

Godt du passer på meg:)

Unknown said...

Må holde Blondie tittelen vedlike;)

Unknown said...

Tusen takk Linda:)

Legg inn en kommentar

Legg gjerne en liten kommentar, for da blir jeg veldig glad:)