onsdag 17. oktober 2012

NIB`s Oktober utfordring :)


1 oktober så kom der en utfordring fra NIB, drømmebadet. Jeg vet innerst inne at det var en konkurranse jeg ikke hadde en sjanse til å vinne men jeg kunne jo utfordre meg selv. Og det gjorde jeg. Jeg er ikke ferdig så dette er bare del 1 av 2 håper jeg:) Drømmebadet mitt er rett og slett økonomisk urealistisk, så jeg ønsket å bytte ut ting og gjør det beste ut av ting. Vi hadde en kommode som stjal plass og samlet mye unødvendig skrot, som f.eks tomme doruller og skitne strømper til barna. Ut av synet ut av sinn.....


Igår var jeg rett og slett sjåfør for jentene mine, aktiviteter her og der. Men, vi fikk tid å besøke plantasjen og der fant jeg denne hvite gardintrappa. Jeg måtte bare ha den og Kiara min interiør assistent var helt enig:) Har fått litt stasj på plass men har ikke alt jeg ønsker:)


Mannen i huset mener at kurven min med doruller er bitte litt i veien for bena hans.Det er greit han er lang men han trenger vell ikke å strekke ut bena når han sitter på do. Så jeg ba han komme inn på badet og vise meg hvordan han sitter på do og der på pur så strakk han bena sine. Så kurven blir værende:)

Gleder meg til fortsettelsen av badet:)

Ønsker alle en riktig fin høstkveld:)



0 Comments:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne en liten kommentar, for da blir jeg veldig glad:)