lørdag 27. oktober 2012

Bod, lager...kjært rom har mange navn


Som Dere vet så har jeg begynt å studere. Og det betydde at jeg trengte en plass for å gjør lekser. Med en skokk med unger så er det ikke lett å lese i stuen. Egentlig så kan jeg ikke skrive en skokk fordi en skokk under den matematiske verden betyr mengdeberegning og er det samme som 60. Så vi er den moderne familien med mine og dine barn med totalt en halv dusin barn:) 

To familier som flytter sammen er en utfordring og en skal ha plass til alle. Vi prøver å gjør det beste ut av ting. Og nå som jeg har begynt å studere måtte lage en plass til en pult.


Så vi har et stort rom med en vegg i midten og ingen vinduer. Ene siden av veggen har vi et garderobeskap, hobbyhyller, kommode og tørkestativ. Den andre siden av veggen har jeg pulten min, skatoll, kommode og tørkestativ. Selv om det er et bod/lager eller hva en kan kalle det så er det trivelig med levende lys og musikk under lesingen min. 

Men, nå er det natta for meg. Har en en innleveringsoppgave jeg må jobbe med imorgen...

Ønsker alle en fortsatt fin helg:)

1 Comment:

nr.15 said...

det blir ikke bedre enn man gjør det til selv,and u did good snupsi!!
sko hatt litt av den drivkraften din!!
klem

Legg inn en kommentar

Legg gjerne en liten kommentar, for da blir jeg veldig glad:)