søndag 14. oktober 2012

Et unikt bilde


Så var helgen over for denne gang igjen og jeg har nesten ikke gjort noe. Har rett og slett vært utslitt etter en meget hard studieuke....

For en liten altså en bitte liten stund siden spurte jeg min kreativ venninne Marit om hun kunne lage et bilde av meg og samboeren min. Jeg har 2 innrammet bilder av oss to men kunne tenkt meg å ha et annerledes bilde.


Jeg har et brunt hjørneskap som jeg føler på kanskje at muligens jeg bør male hvit. Men, jeg følte at jeg trengte å noe nytt inne i skapet. Og nå som jeg har kjøpt endel bilder av min gode venninne Marit spurte jeg henne om hun kunne hjelpe meg siden hun er så kreativ. Og utfordringen tok hun på strak arm og kan tro jeg er fornøyd:) 


Ja, stua mi er lys/gammel rosa og sølv og grått og jeg som skulle aldri ha disse fargene i mitt hjem... Samboeren min har gamle møbler fra sine beste/oldeforeldre så da er det litt vanskelig å få alt hvitt og grått. Men, sofaen som er i sort skinn skal en dag få trekk i grått og hjørneskapet mitt skal muligens bli hvitt. Eller hva syns Dere?? 


Kan tro jeg gleder meg til imorgen:) Da skal jeg hente/kjøpe noe som jeg egentlig ønsket meg selv til jul. Tror ikke jeg bør skrive så mye om det nå for da har jeg ingenting å blogge om imorgen;)

Ønsker alle en riktig fin søndagskveld:)

2 Comments:

nr.15 said...

Kjempefint bilde, flink venninne du har:))
Enig, mal skapet!!
Klem

Mette, FjellroMantikk ♥ said...

Nydeleg bilde♥Kjekt med gode,flinke veninner:)

Ønsker deg ei god,ny veke!!!

Klem frå Mette.

Legg inn en kommentar

Legg gjerne en liten kommentar, for da blir jeg veldig glad:)