fredag 26. oktober 2012

Reflekslue


Surfet litt på nettet igår og oppdaget at refleksluer kunne kjøpes til en stiv pris. Hadde også sett at Filippa min gode venninne her i Asker hadde strikket en Marius lue til sin datter med reflekstråd i. 

Da begynte jeg å tenke.....hmmmm på mandag så fikk barna mine 3-4 reflekser hver, jeg hang dem på jakken og sekken. Men, det er jo egentlig ganske genialt å ha en lue som lyser opp i mørket.

Kjørte innom Garnstua på vei hjem fra jobb og kjøpte garn + reflekstråd. Så nå tenkte jeg at jeg skulle strikke først til Sander.  Han var fornøyd med garnfargen og ble veldig imponert. Når man ser på luen så ser man ikke reflekstråden men når blitsen kom på så lyste lua. Så nå vil han få en god og varm lue og noe som vil gjør ham synlig i mørket.

Husk refleksen på :)

Ønsker alle en fin fin fredag:)

2 Comments:

hobbyvimsa said...

Hei høpp!

for en genial idee:)

Gøy du vil være med på min gi vekk,masse lykke til:)

Nyt helgen!

klem Linda:)

Unknown said...

Tusen takk Linda:) prøver å finne løsninger for å passe barna mine best mulig:) ønsker deg og en god helg:)

Legg inn en kommentar

Legg gjerne en liten kommentar, for da blir jeg veldig glad:)