tirsdag 2. oktober 2012

Koselig med høsten:)


Oktober er nå her og høsten er virkelig et faktum. Bladene på trærne er av alle slags farger. Kveldene blir lengre og da er det godt med et glass vin og levende lys. 


Høsten betyr også regn, ja her på Østlandet så regner det men jeg kan ikke slik jeg er vandt med. På vestlandet er jeg vandt med skikkelig vind som blåser til alle kanter og regnet som følger med. Husker virkelig hvor koselig det var å sitte inne og høre dråpene som plasket inn mot stue vinduet... men, jeg må innrømme at jeg er litt glad for å slippe drittværet og :) 


Men, høsten har sin sjarm....i år fikk vi epler fra samboeren min sine foreldre. Så da var det bare å mekke sammen en eplekake, kan tro at det ble populært og kaken var så si spist opp samme kveld:) Tenk på alle de deilige middagene høsten har å tilby; fårikål, frikassé, knoker, lapskaus mmm kjenner at jeg ble sulten nå:) 
Så selv om det kan vær grått og guffent ute, så er det jaggu deilig å kose seg inne med god mat og drikke sammen med familien:)

Ønsker alle en kreativ uke:)


2 Comments:

Betten said...

Ja, det er fint med høst også. Jeg har lenge vært glad i høsten jeg. Den eplekaka ser jo deilig ut. Fikk lyst å lage en jeg og. ;-)

Unknown said...

Den er kjempe god og veldig enkel å lage:)

Legg inn en kommentar

Legg gjerne en liten kommentar, for da blir jeg veldig glad:)