mandag 15. oktober 2012

Mykje lys og mykje varme...


Se hva jeg kjøpte til meg selv idag, en julegave til meg selv:) 

På fredag så var jeg innom snopebutikken min Inspirasjon for å handle gaver, da så jeg denne som sto på utstilling og tro det eller ei den ropte på meg. Jeg har sett etter en kandelaber og jeg fant en tilslutt:) 

Jeg satt på kontoret idag og gledet meg virkelig for å hente kandelaberen min. Følte som om jeg var ti år igjen og ventet på nissen skulle komme med julegaver. Jeg kom inn i butikken med gliset rundt hele ansiktet. Disse jentene på Inspirasjon er så skjønne og det er fryd å besøke dem. 


Men, jeg ser jo at jeg må kjøpe nye stearinlys til kandelaberen, disse IKEA stearinlysene er en smule for korte. Så nå har jeg enda en grunn for å besøke Inspirasjon. Kanskje det blir noe annet som blir med meg hjem;)

Ønsker alle en riktig fin mandagskveld:)


1 Comment:

nr.15 said...

Skikkelig fin,og neida overhode ikke misunnelig!!;-) så du har vært snill pike i år altså??

Legg inn en kommentar

Legg gjerne en liten kommentar, for da blir jeg veldig glad:)