tirsdag 13. november 2012

Advent + Jul = KOS


Julepynten er ankommet butikkene og jeg kjenner at jeg er klar for å pynte til jul. Var innom snope butikken min - Jeanettes Inspirasjon her om dagen og der var julepynten kommet inn. :) Bildene er tatt inne i butikken.

Adventstida for meg er en magisk tid. Det er den tiden i året der jeg føler alle er så glade. Når man er inne på kjøpesentrene så er det et smil fra de fleste, alle hilser og nikker til hverandre.


Adventstida så koser vi oss med Julebakst, juleverksted, lytter bare til julemusikk og masse deilig julemat.
Julegavene er så si boks, men det er noen små ting igjen. Har rett og slett ikke peiling på hva jeg kan gi til samboeren min..... Så det blir nok noe juleshopping for jeg tror ikke at Barna er ferdig med det de må handle.

Men, før jeg kan begynne å pynte hjemmet vårt til jul så må jeg bli ferdig med bursdagene til jentene mine. Etter det så kommer julepynten frem og da er det bare å shoppe noe som jeg virkelig bare må ha fra Jeanettes Inspirasjon:) 

Har Dere lyst å vinne Give Away`en som jeg har fra Jeanettes Inspirasjon så gå inn HER. Trekningen er 20 November

Ønsker alle en riktig fin Tirsdag.

4 Comments:

nr.15 said...

Å de fiiine englene da*elsk*

Vet ihvertfall hvor vi skal når jeg kommer til Asker!!

Filippa said...

Adventstiden er fantastisk. Kjenner jeg gleder meg. Jeg har startet med julesanger alt, må øve med elevene og da kommer julefølelsen. Charlotte: når du kommer til Asket skal du ikke bare til Jeanetts inspirasjon, du må få deg et besøk på Dorothea også.

AnneG said...

Så ut som at de hadde mye fint i Jeanettes Inspirasjon. Hvor er den? Har ikke sett den før.

Unknown said...

AnneG; Jeanettes Inspirasjon er inne på Trekanten , oppe i tredje etage :)

Legg inn en kommentar

Legg gjerne en liten kommentar, for da blir jeg veldig glad:)