mandag 12. november 2012

Krise......

Igår skulle jeg prøve å gjør en lite endring på bloggen min og det medførte at alt ble bare ødelagt. Kjente at hjerte begynte å banke, svetten rant og så mistet jeg alle de koselige bloggene jeg følger. Jeg som har endret bloggmalen min så mange ganger etter så mange år ble litt eplekjekk, denne gang tok jeg ikke backup på bloggmalen min.....

Tror Dere at jeg fikk sove inatt....., neida!!! :(

Jeg har nå fått endret det jeg skulle endre, finnet frem alle de koselige bloggene jeg følger og har fått meg en ny vegg. Det eneste jeg ikke klare er å få tilbake headeren min.

Er det noen forslag på hva jeg kan gjør for å få headeren tilbake???


Hilsen en desperat Diva... ( tror rett og slett at jeg må kjøpe en sjokolade idag)


0 Comments:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne en liten kommentar, for da blir jeg veldig glad:)