onsdag 7. november 2012

Hallooo Viiin


På fredag så hadde jeg en dameselskap. Alle "måtte" kle seg ut. Jeg var den sorte engelen, passer egentlig ganske fint på meg;) Vi var en meget fin gjeng, der de fleste hadde kledd seg ut.

Jeg som ikke har tid til å ha fest pga lekser fant ut at jeg kunne delegere arbeidsoppgaver. Alle hadde med seg en liten tapasrett, døtrene mine dekket bordet med spindelvev, Caroline kjøpte oransje servietter og Kiara hjalp meg med å lage velkomstdrinkene:)

Velkomstdrinkene var grønne og boblete, så de aller fleste var skeptiske til hva de fikk:)
På kvelden kom fotografen min, ( en Diva har jo selvfølgelig en egen fotograf:) ). Vi tok noen kule men skumle bilder ute.

Det var en fin fin kveld der vi prøvde å lære oss å danse Gangnam Style, Macarena og Fugledansen:) Mot slutten av kvelden måtte vi og kåre Miss Hallooo Viiin 2012. Vinneren fikk en meget fin telys lykt med krystaller fra favoritt butikken min Inspirasjon.

Så, det ble bestemt at vi skulle ha en årlig Hallooo Viiin kveld hjemme hos meg, bare at neste år skal vi ringe på hos naboene og si istedenfor knas eller knep : HELL VIN:)

Ønsker alle en kreativ ettermiddag:)


1 Comment:

nr.15 said...

Skulle gjerna vært der:))
Maybe next year??

Legg inn en kommentar

Legg gjerne en liten kommentar, for da blir jeg veldig glad:)