lørdag 10. november 2012

Hjemme laget fiskegrateng:)



Innleveringsoppgaver på innleveringsoppgaver kan tro jeg er stressa nå rett før eksamen. På torsdag fant jeg ut at jeg skulle gjør livet mitt litt enklere med å forberede mesteparten av maten for hele helga. Jeg lagde en stor gryte med fiskegrateng som ville fylle 2 store ildfaste former og som ville mette 8 personer for 2 dager...

Så igår var det bare å koke poteter, raspe gulerøtter mens gratengen var i ovnen.


Det har vært så lettvint både disse to dagene og jeg har fått tid til å jobbe med innleveringsoppgaven min. Idag så tok vi barna til Østenstad kirke, det var årets første julemarked. Kan tro det var koselig. Kidså kom seg ut og jeg fikk kose meg uten å måtte tenke på lekser.

Så det var samme opplegg som igår, kokte potetene, raspet gulerøttene mens gratengen var i ovnen og jeg fikk jobbet med leksene. Må innrømme jeg fikk masse altså masse hjelp av samboeren min:)


Maten var smakte bare helt fantastisk og vi fikk jobbe med innleveringsoppgaven, snart ferdig :) JIPPI :)

Morgendagens middag er: Laksefilet, kokte poteter, brokkoli og raspet gulerot:)

Ønsker alle en riktig fin kveld:)

2 Comments:

nr.15 said...

For et husmoremne!!
Denne helga står mannen for middagen-niiiice:))

Unknown said...

LOL:)

Legg inn en kommentar

Legg gjerne en liten kommentar, for da blir jeg veldig glad:)