fredag 2. november 2012

Kjøkkenet...igjen....


Da ble det en liten ommøblering på kjøkkenet igår:) Det er litt syns at jeg ikke tok et bilde av hvordan det så ut før her under vinduet. Nå har jeg sjekket alle innleggene mine, men ikke et bilde av denne siden av kjøkkenet. 

Må si at jeg er så si fornøyd. Det som gjenstår nå er at vi maler kjøkkenet, dvs innredningen, veggene og lysne taket:)  Håper og krysser fingrene på at vi kan male kjøkkenet neste sommer:) 

Så når jeg er ferdig på jobb så er det en liten tur innom polet. Kan ikke la kjøkkenbenken stå tomt når jeg skal ha dameselskap ikveld:) Gleder meg veldig til Hallooo Viiin Party ikveld:)

Ønsker alle en riktig god helg:)

1 Comment:

nr.15 said...

Fint Davina:)
Skulle så gjerne kommet ikveld, pokkers avstand:(

Klem

Legg inn en kommentar

Legg gjerne en liten kommentar, for da blir jeg veldig glad:)