fredag 16. november 2012

Sommer 2012


Kjenner at julestemningen tar over og lengselen for familien og mine beste venninner er stooor. Så nå er det bare å dele med Dere en positiv hendelse i mitt liv:)


Dette er min vakre søskenbarn Anita. Hun giftet seg i sommer og vi ble invitert til å feire hennes store dag i Sri Lanka.


I Sri Lanka så er tradisjonen ihvertfall i vår familie at jentene har på seg en hvit kjole/saree under seremonien og etter maten så bytter jentene over til saree i rødt og gull eller som lankeserne sier "or a rich colored saree". 


Her har du meg, så si samme farge som bruden..... Kan tro jeg var flau, men tanta mi mente at vi hadde god smak når det gjaldt farge og stil:) Når jeg var barn, så hadde jeg ikke muligheten til å leke med søskenbaran mine fordi vi bodde på hver vår siden av kloden. Men, når vi møtes, guuuud så gøy vi har ilag. Blir rett og slett som barn og vi kan sloss og herje med hverandre. Mine barns syns det er kjempe morsomt å se mamma leke som barn:)


Hele lokalet var pyntet med stil. Fargene gikk i ett, blomsterdekorasjonene matchet forloverne og give away`ene matchet forloverne:) Jeg angrer så mye at jeg ikke hadde et lite seremoni i Sri Lanka den gangen jeg giftet meg.  Men, hvis noen av mine barn ønsker seg et drømme bryllup i Sri Lanka så kommer det til å bli min gave til dem:)


Samboeren min og meg, eller som jeg pleier å si Det fine paret;)

Med dette så få jeg ønske alle en riktig fin helg:)






1 Comment:

nr.15 said...

Så fine bilder:))
Litt mer pomp og prakt der ja!!

Legg inn en kommentar

Legg gjerne en liten kommentar, for da blir jeg veldig glad:)