tirsdag 6. november 2012

NIB November Utfordring


Da tenkte jeg at jeg skulle prøve meg på NIB sin månedsutfordring, altså KOS. Og det passer meg veldig bra egentlig:) Vi har en greie samboeren og meg, han er "romlemantisk" og jeg er "kosete".
Det vi begge er veldig glad i er levende lys. Golv kandelaberen min er bare så fin og passer så perfekt hjemme hos meg.


Kvelden igår var veldig kald, så da var det bare å dempe belysningen og tenne de fleste telys/stearinlysene vi har hjemme. Tørr ikke å tenke på hvor mange telysholdere vi har i stua. Finne frem rødvinen og koste oss med å løse matte oppgaver:)

Ønsker alle en magisk ettermiddag:)




3 Comments:

Huldra said...

Såvisst en god kombinasjon for å skape den gode stemningen det.

God tirsdag fra Huldra :)

Unknown said...

Hei! Så spennende! Kansje jeg hiver meg med også :) Lykke til!

hobbyvimsa said...

Hei høpp!!

Koselig stemning i hjemmet ditt:)

Takk for fine ord fra deg.

Enig hater furu,men nå er det vist på vei
inn igjen:(Tar vel litt tid før en liker det igjen.Da er det vel å av med malingen igjen ha ha:)

Nyt dagen!

Klem Linda:)

Legg inn en kommentar

Legg gjerne en liten kommentar, for da blir jeg veldig glad:)